Drie Hoefijzers
Buurtwandeling
Mijn naam is René Rijpert, ik ben 74 jaar oud en geboren en getogen in deze buurt.
Na mijn eerste rondwandeling over ‘Opgroeien in onze buurt in de vijftiger jaren’ verzorgde ik op 3 mei 2025 een wandeling met als thema ‘Onze buurt in de Tweede Wereldoorlog’. Dit onderwerp bleek veel interesse te wekken en leverde mooie en waardevolle reacties op.
Daarom organiseer ik dit jaar, op zaterdag 25 april, opnieuw een rondwandeling met als thema ‘Onze buurt in de Tweede Wereldoorlog’. De wandeling start om 14.00 uur en duurt ongeveer 1,5 uur. Deelname is gratis.
Na de vakantie plannen we een datum voor het thema: ‘Opgroeien in onze buurt vanaf 1955’.
U kunt zich hieronder inschrijven voor de wandeling.
Met vriendelijke groet,
René